خاتمی نمایه

اظهارات جدید خاتمی و مقایسه بی‌وجه ایران با آلمان توسط وی، نشان داد که اصلاح‌طلبان از رأس تا کف، هیچ عرقی نسبت به عظمت و تمدن ایرانی ندارند.

سرویس سیاست مشرق - در پی ایجاد محدودیت‌های کرونایی، یک‌صد و چهل و سومین نشست ماهانه اعضای " بنیاد باران " با سخنرانی محمد خاتمی رئیس بنیاد باران به‌صورت مجازی برگزار شد.

خاتمی در قسمتی از اظهاراتش درباره آسیب‌های ایجادشده توسط شیوع کرونا در داخل کشور، به مقایسه ایران و آلمان می‌پردازد.

رئیس بنیاد باران می‌گوید:

"ما باید به کسانی که محدودیت‌هایی که ایجاد شد [به‌واسطه شیوع کرونا و قرنطینه] آسیب‌های معنوی و مادی دیدند کمک کنیم من شنیدم البته در اخبار شنیدم که در آلمان برای تمام آن‌هایی که در این زمینه دچار مشکلاتی شدند یا از کار بازماندند سه هزار یورو به هر نفر داده شده آن هم بلافاصله، ما آلمان نیستیم ما امکاناتمان بسیار کمتر از آلمان و مشکلاتمان بسیار بیشتر از آلمان است و واقعاً هم دولت با سر و جان در این زمینه کار می‌کند با نداشتن منابع با مشکلاتی که هست و قرار شده که یک‌میلیون تومان بدهند، نمی‌دانم داده‌اند، اگر نداده‌اند زودتر داده شود و اگر دادند سعی کنند به بیشتر افراد این مسئله برسد که موردنیازشان هست...

اظهارات خاتمی که یکی از عوامل اصلی در فتنه ۸۸ است و به‌واسطه همین فتنه سبب ایجاد تحریم‌های خاص علیه ایران شده است، دارای نکاتی است که در ادامه به آن اشاره می‌شود.

۱- خاتمی با استفاده از اینکه ما آلمان نیستیم، عملاً به ایران و ایرانی توهین می‌کند و نشان می‌دهد ذره عرق ملی در ذهن این فرد وجود ندارد که این‌چنین ایران را مقابل یک کشور اروپایی در نازل‌ترین سطح ممکن مقایسه می‌کند.

۲- اطلاعات خاتمی از آلمان و بی‌اطلاعی‌اش از وضعیت ایران حاکی از توجه خاص این جریان به کشورهای غربی و عدم توجه به مسائل ایران است تا جایی که خاتمی نمی‌داند وام یک‌میلیونی به چه کسانی و به چه شکلی پرداخت‌شده است ولی به شکل دقیق می‌داند در آلمان چه میزان و چگونه و در چه زمانی کمک مالی پرداخت‌شده است که احتمالاً به‌واسطه حضور پسر و عروسش در آلمان است.

۳- خاتمی در تحقیر ایران مقابل آلمان و کشورهای اروپایی هیچ اشاره‌ای به بزرگواری و فرهنگ مردم ایران در استفاده و خرید اقلام اساسی و همچنین بی‌فرهنگی و وحشی‌گری مردم اروپا و غرب در حمله به فروشگاه‌ها نمی‌کند و به‌راحتی می‌گوید ما آلمان نیستیم.

۴- خاتمی در مقایسه حقیرانه‌اش و به‌واسطه عدم اطلاعش از مسائل داخلی، هیچ اشاره نمی‌کند که همین ایرانی که مقابل آلمان تحقیرش کرد، به کشور صنعتی اروپا یعنی المان، کیت تشخیص کرونای ایرانی صادر کرده است.

۵- به‌طور کل خاتمی در کنار تحقیر ایرانی و کشور با تمدن ایران مقابل آلمان، هیچ حرف تازه‌ای برای گفتن نداشت و با تغییر ادبیات آشتی ملی به همبستگی ملی، به دنبال فرار از پاسخگویی نسبت به جنایتی که اصلاح‌طلبان در فتنه ۸۸ و در حق مردم ایران مرتکب شدند، است.

فیلم اظهارات خاتمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 329
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 58
  • DE ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    زنده باد محمد خاتمی
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      خاک بر سر فتنه گرش کنن که باعث شد از 88 به بعد این کشور بدترین تحریم هارو تحمل کنه، لعنت بر فتنه و فتنه گر
    • فهرجی IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      91 24
      نگران نباش! خاتمی نمی میرد تا زمانی که چون شمایی هستید!!! ولی بدان که؛ ان للباطل جولة و للحقّ دولة!
    • SE ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      خدا بیامرزتش......بیچاره جورج سوروس صهیونیست ضد ایرانی... که میلیاردها دلار به جیب جاسوس های اصلاح طلب ضد ایرانی مقیم ایران ریخت ولی از اخر یخ روی آب شد
    • خلیج فارس US ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      مگر ایشان اشتباه میکنند ؟ یعنی ما به اندازه آلمان ثروتمند هستیم ؟ ما به اندازه آلمان قدرتمند هستیم ؟ ما مشکلاتمان کمتر از آلمان است ؟ چرا تا حرف حقی زده میشود سریع سپر های دفاعی شما فعال میشود و توپخانه های شما شروع به شلیک میکند سمت جبهه خودی ؟ . کلاهتان را بگذارید بالاتر آقایان اصولگرا .
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      خاتمی فتنه گر مرده، دوران شعار هم گذشته
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      75 14
      زاااارت
    • ایرانی الاصل IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      به کسی که دستش در دست ابلیس است افتخار مکن با آزادی های الکی که این فتنه گر به جوانان خام داد چه کسانی که در دام فساد نیوفتادند پس اگر خواستی به کسی افتخار کنی به اونی افتخار کن که با عزت بود مثل شهدا
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      66 15
      حالا اگر بگن فرزندان مسئولین خارج کشورن، همین فردی که این نظر رو داده، میاد میگه اینم از نظام جمهوری اسلامی، اما اگه بگی فرزندان خاتمی یکیش امریکاست یکیش المان، میگه خاتمی هست بالأخره باید با ما فرق داشته باشه، جاهلیت تا چه حد
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      60 9
      واقعا اینها که شروع میکنن به حرف زدن معلوم میشه هیچی بارشون نیست.جریانات رسانه ای حامی شون چنان غولی ازشون درست کردن که تصور میشه چه نوابغی در سیاست هستند اما پای صحبتهاشون که میشینم میفهمیم چقدر نگاه سطحی و عامیانه ای به همه چیز دارن
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      69 11
      بله زنده باد دلار 17000 تومانی و سکه 7/5 میلیونی و پراید 100 میلیونی که ثمره تکرار خاتمی است !!!!
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      68 17
      این کامنت رو بگمونم خود خاتمی نوشته. چون دیگه کسی غیر از خودش، خودشو قبول نداره!
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      34 12
      نه خاک بر سر همین ادمی که میگه زنده باد خاتمی ... روحانی المان زده شخصیت را اگر بشناسند .. زنده باد مرده باد نمیکنند .. ..بیچاره باباش
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      47 12
      خدایا همنشین خاتمی در ان دنیا قرارش بده وثواب !!!!! فتنه 88 وخونهای به زمین ریخته ان را به این ادم هم بده.
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      6 0
      خخخخخ
    • سید IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      28 3
      باید دهان آن کس را بوسید که گفت: هرچه نادان تر، اصلاح طلب تر و هرچه اصلاح طلب تر، تهوع آورتر! مردک مثلآً با این جملات می خواهد فاصله ای را که اصلاح طلبان تهوع آور به سبب رفتار اشرافی شان، بین خود و اقشار ضعیف و متوسط جامعه ایران ایجاد کرده اند، ترمیم کند!!!!
    • امیر IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      20 1
      بله باید زنده باشه، تا رسوا بشه و بعد از این دنیا بره!
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      22 63
      بر بدخواهان سید محمد خاتمی کبیر لعنت
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      35 9
      بخشی زیادی از مشکلات امروز ما خود شما هستید با فتنه هاتون در 88
    • محمد جواد IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      23 3
      خاک بر سر این آدم بی شعور روحانی نما و خاک بر سر تو که هنوز توی خواب غفلتی بیچاره
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      12 1
      به حق حضرت زهرا خدا تو رو با خاتمی محشور کنه
    • سام IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      0 23
      آنکس که به تندر وق می کند گمان مبر به قانون بوعلی که جنون را نشانی آشکار تر از این بوده باشد.(احمدشاملو) با اصلاحات مخالفید باشید اما به اولاد پیامبر فحش ندهید البته اگر مسلمانید.هرچه بیشنر توهین کنید عزیزتر می شود این سید بزرگوار. هرکه با آل علی در افتاد ور افتاد
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      7 1
      آیه«11» سوره بقره در مورد مدعیان اصلاح طلبی میگوید: وَ إِذا قِيلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ‌ //هرگاه به آنان (منافقان) گفته شود در زمين فساد نكنيد، مى‌گويند:(( همانا ما اصلاحگريم)). //1- گرچه منافقان پندپذير و نصيحت خواه نيستند، ولى بهتر است آنها را مؤعظه و نهى از منكر كرد. «قِيلَ لَهُمْ» //2- نفاق، عامل فساد است. «لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ» //3- [[منافق چند (چهره بودن خود) را ((مردم‌دارى واصلاح‌طلبى ))مى‌داند]]. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ» //4- منافق، فقط خود را اصلاح‌طلب معرّفى مى‌كند. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ» (ممكن است كسى دچار بيمارى سخت روحى باشد، ولى خيال كند كه سالم است.) //5- [[منافق با ستايش نابجا از (خود)، در صدد ((تحميق ديگران ))و توجيه خلافكارى‌هاى خويش است]]. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ»
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      7 2
      خدا لعنت کند کسانیکه از صدر اسلام بعد از پبامبر رحمت بجهت قدرت طلبی با تفکرات مختلف ضد دینی بدعت گذاری کردند
    • عباس م IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      8 0
      زنده باد به این بی شعوری تو
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      14 3
      لعنت خدا بر اصلاح طلبانی که با خیانتشان به ملت و کشور توسعه و پیشرفت کشور رو عقب انداختند. لعنت بر شیفتگان غربی که این علاقه و شیفتگیشان کور و کر و کودنشان کرده و هر حرفی که برخاسته از اندیشه غرب است چون کلام وحی صحیح می داند و البته خاک بر سرشان.
    • پاسخ به آمریکا IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      7 6
      ببین عمو جان. تو هم دست کمی از نگارندگان متن خبر نداری. حرفات درست . اما وقتی خاتمی از مبلغ دقیق کمک های دولت آلمان به مردمش اطلاع داره، ازش انتظار میره درباره صادرات کیت تشخیص به آلمان و اوضاع فروشگاه های ایران و یا حتی از رشادت های کادر درمانی که بین سالمند و جوان تبعیض قائل نمیشدند برخلاف غرب و یا همبستگی و کمک های ملت به خودشون صحبت کنه. این که میگی دچار خودتحقیری هستن یعنی همین. اگر این اتفاقات تو آلمان میوفتاد و یا اگر خدای ناکرده ما از کشور های غربی نیاز های اولیمون رو وارد میکردیم ، همین خائنا به ریشمون نمیخندیدن و تحقیرمون نمیکردند؟؟؟ درضمن این آقا بیسواده. بیسوادیش هم از قیاسش مشخصه . معلومه اقتصاد حالیش نی که اگه میفهمید یک سبد مشخص کالا در ایران و آلمان رو مقایسه میکرد بعد میگفت با کمک دولت ها چقدر از این سبد میشه بخری. هرچند که باز آلمان پیشی میگیره ولی روش باید اصولی و علمی باشه.
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      18 4
      خاتمی کبیر؟؟؟ مجددا زااارت
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      9 1
      مرده شور ببرت خاک تو سرت بی شرف
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      9 1
      یک حرف احمقانه ای به اسم گفتگوی تمدن ها را راه انداخت که هربار خبرنگارها پرسیدند منظورش چیست نتوانست پاسخ دهد.
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
      4 0
      خاتمی خاک بر سرت
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
      2 0
      افراد حقیر و پست خود کم بین بدون عمل هم خود را به فنا میدهند هم مملکت را.
  • محمد IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    31 9
    سلام علیکم.تشکر از مشرق.من خودم شدیدا مخالفت دارم با این طیف و دسته ولی این فیلم یک دقیقه ای که گذاشتید چیزی را روشن نمیکند.اعدلو هو اقرب للتقوی
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      6 27
      جان ناقابلم فدای سید اصلاحات وطنم
    • ایرانی IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      10 4
      اصلاح طلب و اصولگرا زور نزنید هردو شما رفتنی هستید.
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      1 7
      یعنی ما توان و امکانات آلمان رو داریم و نفری ۳۰۰۰ یورو به همه میتوانستیم بدیم وندادیم .ابروی ایران رفت.مسخره ها
    • IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      9 3
      فقط جان ناقابلت باید فدای این مرتیکه خاتمی بشه. لیاقتت بیش از این نیست نادان
    • IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      4 1
      اگه تو اون خاتمی نادان بذارن چرا که نه
    • محمد IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      3 0
      اظهار عجز نزدستم پیشه ابلهی ست/اشک کباب باعث طغیان آتش است/
  • جوجه تیغی بدنساز DE ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    دکتر علامه خاتمی درست میفرمایند، نه پ نه، شما آلمانید؟ نتونستید خودتونو به ایتالیایی ها بچسبونید، حالا لقمه گنده تر آلمان کبیر رو برداشتید؟ وابدید تو رو هیلتر. هایل هیتلر.
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      86 14
      کووید دو خرداد= محمد خاتمی
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      27 9
      میشه تعداد کشته و افراد آلوده در ایتالیا خیلی بیشتر از ایران است چرت نگو
    • مظلوم IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      35 6
      مریدان خالص و مخلص کدخدا
    • با افتخار نه اصول گرا و نه اصلاحات IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      36 41
      تحلیل بسیار مزخرف و کینه توزانه ای هست. اینکه گفته ما آلمان نیستیم کجاش تحقیرو معنی میده؟ اینکه توان اقتصادی آلمانو نداریم مگر شکی هست؟ این میشه تحقیر؟ ما از خیلی کشورها در زمینه اقتصادی قوی تریم و از بعضی ها ام ضعیف تر اینکه جای مناقشه نداره. تا کی سیاسی کاری و کینه توزی. به فکر ملت باشید. با همین اراجیف میخواین توجه مردم را از قیمت های سر به فلک دور کنید؟
    • FR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      29 6
      نوکر زاده ها فعلا سماق بمکند
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      16 3
      جوجه تیغی بدنساز ریغو خدا بیامرزه هیتلر رو . های هیتلر
    • احمد IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      8 1
      حالا معلوم نیست چرا خودش رو به انگلیس و فرانسه نمی چسبونه این بار به جای آلمان. البته همون آلمان هم با این که زیر تحریم نیست آمار کشته هاش از ایران بیشتره. اگر هم طلبکاری برو به دولت متبوعت که براش رای جمع می کردی بگو. نهادهای تحت نظارت رهبری کار خودشون رو انجام دادن بهتر از آلمان.
    • سادات IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      5 4
      معلومه نه جایگاه دکترو میشناسی نه میدونی علامه به کی میگن و نه اساسا این خاتمی رو میشناسی. وگرنه به کسی که مدرک فوق لیسانسشم شبهه داره همچین عزتی نمیدادی.
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    49 24
    واقعا برا این تحلیل اب دوغ خیاریتون متاسفم،من نه طرفدار اصلاحاتم نه اصول گرا،ولی این تحلیل واقعا ظالمانه هست
    • ناشناس IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      15 17
      خاک برسرت وطن فروش
    • GB ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      5 4
      حرف درستی زده . چرا مغرضانه تحلیل می کنید !
  • میثم IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    77 14
    از کسی که معتقد است برای پیشرفت نتنها باید در روش بلکه باید در منش هم غربی شد انتظاری بیش از این نیست از کوزه همان تراود که در اوست این جماعت قبله آمالشان غرب است .
    • شرقی IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      27 18
      همین گویای این حقیقت است که برخی از این غرب گراها تصور می کنند ادرار غربی ها نیز خوشبوست و می توانند آن را به عنوان ماده ی خوشبو کننده استفاده کنن..!!
  • NL ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    71 86
    اراجیف نگو خاتمی تکرارنشدنیست
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      22 11
      خود تو هم همینطور ...
    • . IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      34 5
      می دانید آمار آلمان را چرا خوب میداند؟ چون احتمالا! بنیاد باران هم از این بذل و بخششهای آلمان چیزی گرفته
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      10 3
      خخخخخ
    • FR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      31 5
      خاتمی خودش تکرار آخوندهای غرب زده ونوکر اجنبی از مشروطه تا کنون ست
    • سروش IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      24 3
      خاتمی همان هاشمی بود که در روحانی بخوانید رحم اجاره ای تجلی یافت.
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      29 5
      مثلث هاشمی و روحانی و خاتمی کشور را به این روز انداخته است.
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      7 2
      تاریخ اسلام پر از تکرار خاتمی هاست کسانیکه قران به سرنیزه کردند
    • US ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      0 0
      بد نیس ببینی باباش دو موردش چی گفته یکم اطلاعاتتونو ببرین بالا
  • GB ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    22 2
    آقای روحانی خطاب به شماست ها نمیخواهی چیزی بگویی
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    37 11
    تهور اور کدخدا باور اصلاحات ق
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      3 5
      برادر چرا از پذیرش واقعیت سر باز میزنی. ما واقعا به نظرت در زمینه اقتصاد و مدیریت در حد آلمانیم؟
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      5 4
      اگه غرب پرست هایی مثل شماها نبودند چرا که نمیشد!!!این غرب پرست ها کشور رو ده ها سال عقب انداختن!!!
  • م.ر. IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    36 16
    هر چند انتقادات زیادی به آقای خاتمی هست، ولی در این متن ذهن معیوب و بغض آلود نویسنده است که چنین برداشتی داشته. اصلاً منظور خاتمی تحقیر ایران و یا مقایسه تمدن ایران با آلمان نیست. منظور قدرت اقتصادی آلمان است که می تواند چنین حرکتهای حمایتی را خیلی سریع انجام دهد. اما نویسنده که عقده تخریب خاتمی دارد، حتی این حرف ساده و منطقی را هم بر نمی تابد. بله برادر عزیز، همین فکر شما است که در بلند مدت چیزی از تمدن ایران و اسلام در ایران نخواهد گذاشت. بعد از دوران جنگ تحمیلی، ما همیشه در حوزه فرهنگ رو به عقب بوده ایم و یکی از عوامل اصلی، بغض و کینه های شخصی و سیاسی است که تمامی ندارد. خدا به ما و شما رحم کند.
    • حمید IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      5 3
      من مثل همین کامنت نوشته بودم جناب مشرق چرا غیر قابل انتشار شد؟؟ چون با دلیل جوابتونو دادم ناراحت شدید؟بارها گفتم مشرق جان شما دلسوز نیستی
  • BE ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    43 10
    لطفاً مطالعه کنید - %۹۰ این احتمال وجود دارد که این بنیاد از خارجی پول دریافت کند...احتمال زیاد زوروس ...چاره یی جز خراب کردن وطن ندارد
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    63 19
    این موجودات بدبخت ذوب در غرب شده اند
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      8 5
      اب و هوای چین چه طوره؟
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      2 4
      به نظرم توکمپ آلبانی که بارون میاد!!مگه نه؟!!!
  • فرشاد IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    20 10
    طبق گفته مرحوم پدرشان ایشان یکی از شیفتگان و خود فروختگان فلسفه غرب هستش اینها وقتی لقمه حرام انگلیس و آلمان را می خورند معلوم که به کشور و مردمش عرق ندارند اگر پاش بی افتد کشور ا با مردم دو ستی تقدیم اجنبی می کنند همانطور که در زمان ایشان انجام شد شهید صیاد ،شهید لاجوردی، و چند شهید بزرگوار و والامقام نظام که در سرکوب منافقین و دشمنان داخلی و خارجی کشور نقش اساس داشتند در زمان دولت ایشان به درجه شهادت نائیل شدند یا آن قضیه قتلهای زنجیره ای که عوامل وابسته به ایشان اجرا کردند تا کشور دچار آشوب کنند ترور ساختگی فلج افساد طلبان که خدا را شکر مکرش خودش گرفت و الان ویلچر نشین شده همه اینها توسط این شخص هدایت می شد خدا ازش نگذرد و به درد بی درمان مبتلا شود که از طریق تکثیر دزدان سازمان یافته اقتصاد کشور را به این روز انداختند
    • رضا IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      1 9
      حرف مفت نزن ابله ! مرحوم پدرشون چنين حرف مزخرفى هيچ وقت نميزنه ! امثال شريعتمدارى بى تقوا و مشرقيون بى عقل از روى حبّ و بغضى كه با او دارند و باجى كه اين مرد به اونها نداده دارند اين حرف دروغ و چرت رو نشر ميدن ، اين جماعت اونجاشون سوخته و تو هم كه يه مقلد بى سر و پائى بيش نيستى . مثل طوطى تكرار ميكنى ! امل به مشرق بايد گفت چنين ادبيات سخيفى كه در مورد اين مرد بزرگ به كار ميبرند عنقريب است كه گريبان خودشان را بگيرد ! آنگاه كه دوستداران خاتمى - مردم - نيز با همين ادبيات اشخاص مورد قبول آنها را مورد خطاب قرارد دهند ! آنوفت خواهيم ديد حضرات چطور آنجايشان خواهد سوخت و به غلط كردن خواهند افتاد !
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    16 20
    تمدن خوب اومدی چیزی که هیچی جز دو تا تخت سنگ تو شیراز بیشتر ازش نمونده
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      21 13
      اگه چشمات رو خوب باز کنی و بی بی سی زیاد نبینی، می بینی که الان رسیدیم به دریای مدیترانه.. از شکل گیری تمدن بزرگ ایرانی ــ اسلامی ناراحت می شی؟! :)
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      6 5
      خب این تمدن به چه درد میخوره وقتی اوضاع داخلی کشور اینقدر نابسامانه.تا کی ما همه موضوعاتو میخوایم فدا کنیم به این بهانه که ما اقتدار داریم امنیت داریم؟
    • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      6 2
      دوست عزیز به حدیثی هست از پیامبر ص که میفرمایند "دو نعمت ناشناخته درمیان مردم هست که تا آن را از دست ندهند ارزش آنها رانخواهند شناخت سلامتی وامنیت"شما بهتره یه نگاه به کشورای همسایه ایران بندازی تا ببینی ایران چطور توی لونه عقرب ها و مارها برای خودش و کشورای دیگه امنیت ایجاد کرده!!باید حتما جان و مال وناموسمون در خطر بیفته تا ارزشش رو درک کنیم؟؟!!
  • کریم IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    13 57
    اگر امیرکبیر تکرار شد خاتمی همتکرار می شود...
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      3 12
      ای افراطی دگم نخود مغز! جناب رفسنجانی امیرکبیر دوران بود بلکم بالاتر
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      19 4
      امیرکبیر وطن پرست بود...امیرکبیر رو با لیبرالهای وطن فروش مقایسه نکن...
    • . IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      18 1
      هر چیزی هم تکرار نشود خاتمی آن را «تَکرار» میکند!!!!!! امیر کبیر که سهل است او شخصی مثل حسن روحانی را «تَکرار» کرد!
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      7 1
      از قیاست خنده آمد خلق را . خخ
  • کیان IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    12 53
    درود بر این سید
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      14 5
      ننگ بر این سید مردم فریب .
  • ناشناس IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    53 16
    برن همشون گم شن . نفهم های عقب مونده وطن فروش و خودباخته و خودتحقیر و فشل و منافق. هرچی کشور کشید از کارهای شما بود .
  • عالکو IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    34 51
    بنده 20سالمه تابحال یه بار ایشونو تو تلوزیون ندیدم امروز برای اولین بار صدای ایشون رو میشنوم !!!!!!!بنده خدا درست میگه ما امکاناتمون کجاست؟چرا باور نمیکنید ما مرکز جهان نیستیم!!!!چرا تاکسی یه حرف منطقی هر چند تلخ میزنه اینقدر بهتون فشار میااااد؟؟؟؟؟
    • DE ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      15 9
      مرکز جهان باستی هیلز و اعیان و اشرافی هستند که نه غزنه نه لبنان فریاد میزنن ولی جانشون رو فدای کدخدا می کنن.
    • با منطق! IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      10 2
      به نظر جنابعالی که تفکرات ایشان را در حد یک فیلم چند ثانیه ای میشناسید، این از منطق است که مخالفانش را قضاوت کنی؟!!!
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      13 2
      بی بی سی نگاه نکن. عقب مونده ی ذهنی می شی
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      3 0
      20ساله! هر وقت دستت به دستگیره رسید بیا تو سیاست حرف بزن! خیلی‌ها حرف حق میزنن که بهانه شونه واسه رسیدن به باطل.
    • ناشناس IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      4 2
      آلمان نوکری که هنوز داره بار خفت غرامت جنگ جهانی رو تحمل میکنه,با ایرانی که داره بار تحریم رو تحمل میکنه مقایسه کردن نشانه ای جزحماقت نیست,اگه ما رو تحریم نمیکردن الان کجا بودیم
  • US ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    20 14
    این خاک بر سرا عشقشون شده اروپا و آمریکا. دریغ از ی جو غیرت ملی. آلمان که یک کشور اشغال شده و یک ملت تحقیر شده هست رو صرفا به دلیل امکانات مالی و اقتصادی امروزش مورد ستایش قرار داد. من به این فتنه گر بیشرف میگم: آخه بیشرف آلمانیها تا سالها پس از جنگ تو سطل آشغال دنبال ی تیکه نون می گشتن حالا پس از سالها کار و تلاش به موفقیتهای اقتصادی و تکنولوژیکی رسیدند. البته که ما هم می تونیم. فقط باید آدمهای ترسو و بیسواد و بی شرف از جمله خود تو از چرخه مدیریتی کشور عزیزمان کنار گذاشته شوند.
  • رضا IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    18 8
    عقده و کینه از سراپای متن شما میبارد. خجالت بکشید
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    42 4
    اصلا متوجه نیستند خودشان را در مقابا غرب باخته اند. واقع بین بودن یک نعمت الهی است.
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    22 8
    ما آلمان نیستیم چون آلمان سالیانه 1400 میلیارد دلار صادرات صنعتی داره ایران 40 میلیارد دلار صادرات مواد خام و محصولات کشاورزی داره! چهل هزار کیت تشخیص هم صادر کردیم به آلمان ولی قبل از این صادرات المان خودش دو و نیم میلیون تست گرفته بود! میهن دوستی با توهم فرق داره
  • علب IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    8 3
    ایشون کی هستند
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      16 2
      خاتمی لیدر فتنه 88 هست که بسترساز تحریم های بانکی و نفتی و مشکلات اقتصادی برای کشور شد.
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    15 2
    هی به خودم قول می دم حرف نزنم.اما ای امان از دست آل بوسفیان.آخ از نجابت رهبر که اگه یه سرانگشت به مردم اجازه می داد.تهران و برا بعضی از این رجال عین الجسد می کردند.بگذریم این طائفه رهبر دارد....
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    11 2
    پدر خاتمی پسرش را غرب زده می دانست. بنابراین طبیعی است خاتمی ایران را تحقیر کند و اصلاً از خاتمی و اصلاح طلبان انتظاری بیش از این نیست. اینها همفکران حاجعلی رزم آرا هستند.
  • احمد IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    5 1
    اصلا این سید محمد خاتمی کی هست؟ من چرا نمیشناسمش؟ بنیاد باران زیر نظر کدوم قوه است؟ یا جزو نهادهای تحت هدایت مستقیم رهبریه؟
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      3 0
      چقدر سوال میکنی. تحقیق کن اگه به جواب نرسیدی بیا اینجا.
  • DE ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    7 0
    آیا انقلاب اسلامی توانسته امثال خاتمی را از اداره و انحراف مردم دور نگه دارد؟ مشکل اصلی این جماعت فقط حماقت، ضعف نفس و فرنگ پرستی نیست.
  • عقده ای نباش IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    8 4
    لعنت خدا و ملائکه مقربین و انبیا و مرسلین و شهدا و صدیقین بر محمد خاتمی و بر مشرق نیوز و طرفدارای مشرق نیوز جمیعا.چرا؟ چونکه سروته یه کرباسین و فرقی باهم ندارین.لعنکم الله الی یوم القیامه
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    16 5
    ما چرا آلمان یا فرانسه یا هر کوفت زهر مار دیگه ای نیستیم ، واضحه چون همیشه آدمهایی خود باخته ،ضعیف ، بیسواد ، و خائنی مثل شماها بر مسند حکومت بودند ، هرکسی هم که خواست کاری برای پیشرفت مملکت انجام بده ترورش کردید از امیر کبیر گرفته تا کذا وکذا ...
  • DE ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    31 14
    همش دروغه . هزاران شرکت در آلمان ورشکسته شدن و از پول هیچ خبری نیست دریغ از یک یورو . آلمان در ظاهر به بهانه انساندوستی و به دستور صهیونیستها که در تمام احزابش نفوذ کرده اند ولی در واقع بخاطر نابودی اقتصاد و فرهنگش ۳ میلیون مهاجر وارد کرده و حالا تو گِل گیرکرده و بدجوری هم گیر کرده .
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      5 6
      خخخخ. شبا زود بخواب.
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    9 2
    از آمریکا و امکانات اونجا چیزی نشنیدید؟ از دزدای دریاییشون چیزی نمیدونید یا میدونید؟! از مبتلایان و مرگ و میرهاشون هم چیزی به گوشتون نرسیده؟!
  • امین IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    12 6
    برای مشرق متأسفم من خاتمی رو قبول ندارم ولی بی غرض داره حرف میزنه.ما اقتصادمون داغونه حتما اگر قالیباف می گفت عیبی نداشت
  • مدرن IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    4 2
    کدوم تمدن میگی شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • Sm IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    19 7
    امیرکبیر هم نقاط قوت اروپا رو بررسی و استفاده کرد و حتی دانشجو فرستاد تا به کشور برگردند و خدمت کنند. وقتی خودتون میدونید یک ذره دیسیپلین و نظم آلمان تو ایران نیست چرا انقد احمقانه تیتر میزنید. جهل دقیقا همینه هیچ ربطی هم به عشق به وطن نداره کیو گول میزنید. دشمن کشور شمایید با این عقاید خشکتون مشرق
  • کامران IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    7 4
    بخدا خیلی پر رو و دریده تشریف دارند ، مرتیکه شما وهمپاگی های شما این بلا را سر مردم در آوردند وضعیت معیشت مردم را به این فلاکت انداختید ، واقعاً تو اصلاً حایته فقر یعنی چه ، آدم بی وجود تو که انقلاب پیروز شد در آلمان بودی و خبر ها را در آنجا پیگیری میکردی و... حالا چه شده که دلسوز مرد شده اید ... وحال هم نسخه آلمانی میپیچند ؟؟!! خجالت هم نمی کشید ترا بخدا این لباس مقدس است حداقل آنرا در بیاور و با رسم لیبرالیزم ، اگر کراوات بزنی خیلی بهتر است . همانگونه که با سوروس نشستی
    • کامران IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      0 2
      واقعامتاسف ام براتون که اینقدربی ادبید.چراتاکسی حرف حقی میزنه امثال شماهایقه جرمیدیدوخودتون به درودیوارمیزنیدوتوهین میکنید.چرانمیگیداین اوضاع الان مملکت نتیجه8سال ریاست دکترمحمودتونه که مثل خروس جنگی به کل دنیامیپرید؟چراآدرس اشتباه میدید؟مگه ایران اقتصادآلمانوداره؟وباقی حرفاشهم همینطور.حالاایران یه کیت به المان صادرکرده که البته قابل تقدیروارزشمنده ولی ازواقعیت که نمیشه فرارکردازنظراقتصادی ازآنهاعقبتریم. خدایاکمی عقل به اینهاعطاکن وهدایتشون کن
    • رضا IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      2 0
      حرف چرت نزن ! تو از انسانيت چه سرت ميشه ؟!
  • وطن پرست DE ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    10 2
    چرت بهش اطلاع دادن. کلا بر اساس دنیای فانتزیشون تصمیم میگیرن. ضمنا اگه ارزش ریال رو زمین نزده بودید، مجموع مقدار یارانه ماهیانه در طی یکسال ایرانی بیشتر کمک تخیلی المان می شد.
  • افشار IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    17 3
    مگر ایران با آلمان قابل مقایسه است آقای خاتمی درست گفته اند و هیچگونه توهینی به ایرانی نکرده ایران با این ثروت باید یارانه بگیر داشته باشد ؟؟؟
  • alisghar IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    15 5
    چقدر نقد حقیرانه ای بود نشان از حب و بغض نویسنده ی بی سواد اون داره
  • GB ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    2 3
    مگر ایشون ممنوع التصویر نیست؟ مشرق اگه یک سایت دیگه صحبت های ایشون رو منتشر کنه شما ها نقص قانون رو به رخش میکشین مشرق از شما بیشتر از این انتظار هست
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    10 2
    با خاتمی ابداً موافق نیستم ولی انصافاً شما هم مته به خشخاش گذاشتید! وقتی تیتر خبر رو خوندم منتظر بودم سخنانی براستی تحقیرآمیز برای کشور از وی ببینم وقتی سخنان وی رو خوندم منتظر بقیه ش بودم ببینم اون تحقیرها رو کجا انجام داده است.لطفاً انصاف رو رعایت کنید. شما این سخنان رو بذارید ده نفر بخونند بعد بپرسید برداشتشون چیه. بعید میدونم از ده نفر که هیچ از صد نفر حتی یک نفر برداشت شما رو داشته باشه.البته مشروط به اینکه نگید چه کسی گفته! انصاف داشته باشیم.
  • منگولی IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    7 1
    اینکه چیز خاص و بدی نگفت . شما چرا حالا اینقدر بی خودی حساس هستن برادر ... انتی هیستامین بدهم خدمتتون ..
  • حسين DE ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    12 3
    زندگى گذشته خاتمى در آلمان بايد از جانب وزارت اطلاعات دقيقاً بررسى شود بويژه رابطه گسترده وى با وزير امور خارجه سابق آلمان صهيونيست معروف يوشكا فيشر بايد مورد بررسى دقيق قرار گيرد.
  • حمید IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    44 16
    زنده باد خاتمی زنده باد اصلاحات
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    8 3
    ان کسی که ایران و ایرانی را تحقیر میکند مسئولی است که نیفهمد یا نمیداند وقتی بر زبان میاورد "که باید تاب اوری مردم را در مقابل دشمنان بالا ببریم " این تحقیر ایران وایرانی است معنی این جمله یعنی اینکه مردم ایران چنان سگ جان و جان سخت بشوند که تحریم هم نتواند کاری بکند بله تاب اروی مردم ایران یعنی مردم ایران مانند خر مقاومت کنند و تاب بیاورند این توهین به ایران و ایرانی است آقای خاتمی حقیقت ماجرا را گفته است آلمان کشوری است که جلو تر از همه کشورها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی موفق شد مسابقات ورزشی را مجددا" راه اندازی کند البته جمهوری اسلامی هم با پرداخت یییییییییییک ملیون تومااااااااااااان با اقساط خدمت بسیار بسیار گنده ای در حق مردم ایران کرده است
  • . IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    11 18
    سالهاست من وقتی اسم آلمان میاد سه چیز در ذهنم رژه میرود: 1- وحشی گریهای نازیسم 2- سلاحهای شیمیایی که به صدام داد به سر مردم ایران ریخت 3- استقبال تحقیر آمیز ژاک شیراک از این خاتمی بی هویت
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
      0 0
      بیشعور زاک شیراک فرانسویه
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    7 6
    راهش خلع لباس آست وبس!!ببخشیدریس .........چیزا!!
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    7 11
    خاتمی .. سردسته غربزده های لیبرال امریکا پرست
  • پویا نوری IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    8 15
    گوسفند تر از این بابا ، اونایی هستند که بهش عرق دارند و حمایت میکنند...
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      9 3
      نمی دونم مسلمونی یا هر چی ولی با این توهین ها فقط نفرت و روی گردانی نصیب امثال تو و همفکرانت میشه
  • FR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    4 1
    بقول دوستمون هر چه نادان تر اصلاح طلب تر وهر چه اصلاح طلب تر تهوع آورتر هرچه تهوع آورتر در راس تر !
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    10 9
    خاتمی یک فرعون است در لباس روحانیت. ای کاش اینها لااقل ملبس به لیاس روحانیت نبودند. اینها اهل دنیایند اگر لازم باشد بخاطر گندم ری که سهل است بخاطر استکان چای تلخ هم جگر گوشه های پیامبر سلاخی می کنند . فتنه 88 نشان دادند امادگی هر جنایتی را دارند.
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    6 1
    اگر صادق بود به دوستش میگفت رای نیاوردی وب جای ایجاد مشکل در کل کشور وناراحتی ملتی همان یکنفره درحقیقت امان بخش مطلع میکرد تا توهم نزنه ...طوری حرف میزنه انگار ایران نیست اگراخبارگوش میکنی خوب میدونستی ایران و همین دولتی که میگی با سروجان کار میکنه چکارکرده یا نکرده ظاهرا منظورت از اخبار شبکه های خارجی ازنوع آلمانی هست . مردان خداجو بجای تفرقه بسوی اتحاد میروند درآورد ازشماهم سوال خواهندکرد که چرادرخفاگفتی تقلب نشده ودرحظورمردم نمی‌گویی؟ مطمئنم بزودی پشیمان میشوی و صدای اعتراضات به وطن فروشی افراطی بلندمیشود آخربنیان کج همین خواهدبود . وحدت خوبه یا همبستگی دروغین ؟ امام آقا رو تایید کرد و شما با سخن امام درافتادند. پناه بارخدا از روز جزا وعذابش
  • ؟ NL ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    2 0
    ؟؟!!!
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    5 3
    خاتمی مثل مگسی است که برای پیش بردن اهدافش، روی کثافات می نشیند و همواره آنچه او نمی بیند و روی آن، تمرکز نمی کند، مهمتر است از آن چیزی است که او می گوید. برای همین ولو اینکه رسانه های دشمن دائما و بطور مستقیم یا غیر مستقیم او را تبلیغ می کنند و آن را به مثابه ابزاری علیه کشور و اسلام ناب، بکار می گیرند، جدی نگیرید و بدونید: العاقبه للمتقین
  • سرباز IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    4 5
    جالبه اکثر اونایی که فکر میکنن دولت خاتمی بهترین دولت بوده سنشون زیر 35 ساله که یعنی اکثرا دولت ایشون رو درک نکردن فقط یه چیزایی شنیدن از حضرات خواهشمندم که چند مورد از اقدامات اقتصادی ایشون رو بگن که ما هم بفهمیم چرا بنظرشون دولت این آقا بهترین دولت بوده؟؟؟ تا جایی که من مطالعه کردم تقریبا چیزی جز قرار داد های افتضاح مثل کرسنت و سعدآباد چیزی ندیدم و اینکه دلار در زمان ایشون از 170 تومن به حدود 870 تومن میرسه یه چیزی شبیه دولت حسنک (حالا صبر کنین 10 سال دیگه میگن دولت حسن بهترین دولت بعد انقلاب بوده خخخ)
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      1 3
      اول ذهنتو آماده کن، بعد مطالعه کن. عین نماز که اول وضو میگیری تا پاک بشی و اذان و اقامه تا آماده بشی برای نماز.
    • سرباز IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      4 1
      خب آقا گفتم که شما دو مورد از اقدامات اقتصادی ایشون رو نام ببر تا ما هم بفهمیم
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    4 5
    خاتمی نگفته آلمان یک ماه دیرتر از ایران به کرونا مبتلا شدن ولی آمار مبتلایان و فوتی هاشون بسیار بیشتر از ایرانه در حالی که جمعیت یکسانه! چرا از افتضاح سیستم بهداشت و درمان آلمان چیزی نگفته؟ این غیر از بیشرفی چه اسمی داره
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      7 3
      آلمان تعداد فوتی بسیار کمی داره سرچ کن
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      4 2
      هشت هزار مرده کمه؟!!!!!!!!!!!!!!!! چطور وقتی به ایران میرسه دو تا فوتی میشه قتلگاه!!!دوست عزیز شما انگار باید سرچ کنی؟!!!چون همش پایه اون بی بی سی لامصبی!!!
    • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      3 3
      رمز موفقیت ایران در تعداد تست های کمش هست! هر چه تست کمتر آمار پایین تر!
  • محمد IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    4 4
    چطور فلسطین و عراق لبنان سوریه که همشون اشغالی بیش نیستند و فرهنگ و تمدنشون در حد ایران نیست با ایران مقایسه میشن کسی ناراحت نمیشه اما از آلمان دلخور میشین به قول احمدی نژاد اب بریز همون جایی که می سوزه
  • US ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    20 9
    بقول احمدی نژاد آب رابریزید همانجا که می سوزد درود بر خاتمی
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      1 1
      ما که ربختیم ولی نسوخته بود ، حالا شما ب بریزید شاید عقلتون بیا سر جاش
    • حسن IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
      0 0
      آخه یه جای خاتمی سوخته که اینجور جلزه ولزه میکنه شاید این سخن که آلمان وحشی سم ومواد شیمیایی داده به عراق برای کشتار رزمندگانمان ومردم حلبچه باید شرمنده ابدی باشدبه مزاق این سرسپرده غرب خوشه نیامده وسوخته واین حرفهارازده وداردچهره منفور غرب را روتوش میکند اصلا کار این اصلاح طلبان بقول نتایاهو بعنوان پیاده نظام همین است
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    9 3
    لطفا پرت وپلا نگویید تیتر مطلبتان اصلا با محتوای سخنرانی ایشان نمیخواند البته افراد مغرض میتوانند هر جور که مایلند برداشت ناصحیح بکنند با وجود اینکه زیاد دلخوشی از ایشان ندارم ولی حرفهاشون منطقیه. ضمنن فتنه 88 هم شما واکثر مردم ایران میدانند که زیر سر چه کسانی بود. بیخود به این آقا ربطَش ندهید.
  • رضا IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    6 2
    مشرق جان! بنده علیرغم اینکه سالهاست از اصلاح طلبان نا امید و منزجرهستم ،روش تحلیل و استدلال شما را غیر منصفانه میدانم. اتفاقا بیان وضعیت فعلی و معذورات کشور و قدر دانی از اقدامات صورت گرفته کار پسندیده ایست.تحقیری هم در مقایسه ایران و المان ندیدم.
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    3 1
    اولا که لیدرخان ألنان تشریف داشتن، ثانیا واقعا شما تازه فهمیدید اصلاح طلبان کی هستند؟!!!!! کلی از این مدیران اصلاح طلبان در صنعت هستند فقط برنامه شونذاینه که مملکت را بفروشند مفتی تا مقداری حق کمیسیون اختلاس کنند ، انگلیمند هستن از دم همه اصلاح طلبان وطن فروش
  • مهدی DE ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    8 3
    کاملا تعطیلید .خدا به حق این وقت وساعت شفاتون بده
  • مهدی IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    6 0
    بنده از نظر فکری با ایشان اختلاف نظر زیادی دارم. ولی در این فیلم نه توهینی شنیدم و تنها چیزی که شنیدم دفاع از عملکرد کرونایی دولت و دفاع از همبستگی بود. کجای صحبت های ایشان ایراد داشت؟؟؟؟ خداوکیلی قدری در این ماه مبارک رمضان، تقوای الهی را رعایت کنید. دروغ گفتن و تهمت زدن، صحیح نیست.
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    5 3
    دولت ایران نوکریش را به المان جهت فرستادن کیت اثبات کرد این خواستهبنیاد باران بود
  • US ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    5 4
    آلمان الآن اوضاعش خراب تر از ایرانه احمق جان
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      5 2
      نه اوضاع آلمان اصلا خراب نیست. تست های بسیار زیادی انجام داده و نسبت مرگ و میر پایینی داره
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    4 5
    آقای محترم انسانی مثل خاتمی نداریم ۸سال بهترین دوران بود خدا ازتون تگذره که سید خدا را اذیت می کنید
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      1 0
      واقعا بهترین دوران بود. هر 9 روز یک بحران: کوی دانشگاه و سالگردهایش، کتفرانس برلین، قتلهای زنجیری، مجلس ششم...
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    6 1
    هر چی فکر میکنم تو حرفاش چیز عجیب و دروغی نگفته...فکر کنم بیشتر ب شما برخورده ک واقعیت ها رو گفته...شما دوس دارین المان باشید ولی نمیتونید و از مقایسه شدن هم ناراحت میشین....واقعیت ها رو ببین
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    3 0
    طوفان توییتری پنجشنبه شب ساعت 23 تا 1 بامداد و فردا جمعه ساعت 11 تا 13 بعد از ظهر علیه جنایات رژیم صهیونیستی با هشتگ‌های جهانی #Palestine و #QudsDay انجام خواهد شد. هشتگ سوم اختیاری است اما سعی کنید حتماً هشتگ‌های مذکور را عیناً به کار برید. همچنین علاوه بر توییتر می‌توانید در بستر اینستاگرام و فیسبوک هم فعالیت داشته باشید و محتوای تولیدی ترجیحاً به زبان‌های زنده دنیا (انگلیسی، عربی، اسپانیایی، پرتغالی، عبری و ...) باشد.
  • ابراهیمیکا IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    2 1
    شبیه اسکار تو شیر شاه شده! نه؟
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    14 13
    مرگ بر کسی که به سیدمحمد خاتمی میگوید فتنه گر فتنه گر شما ها هستید ۸سال اصلا تودم نبود دلار گران نشد بنزین گران نشد شما ها دنبال چی هستید ذاتیات بدبخت مردم ۸سال تو رفاه بودن شما برای مردم رفاه نمی خواهید احمدی نژاد درد شما میخورد فتنه گر احمد نژاد بود که شروع کننده بود
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      1 0
      آره جون فلانت
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      2 0
      چندساله این مردک فتنه گر نبوده وضعیت اینجوری شده اگه میبود چی میشد......
    • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      1 2
      فتنه 88 فتنه اکــبــر بود.
  • فرا جناحی IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    با سخن (خاتمی فتنه گر) ایران و ایرانی تحقیر نمی شود .عزت و سربلندی ایران الگوی کشورهایی است که پی رهایی از بند شیطان بزرگ هستند .((ایران المان نیست)) ،چون ارتش و نیروی مستقل نظامی دارد ، چون سلاح کشتار جمعی( سلاح شمیایی) تولید و نگهداری توزیع نمی کند ، مردم ایران با اتحاد مثال زدنی موانع بزرگ( جنگ، قحطی، سیل، زلزله ، شیوع بیماری و ...) پشت سر گذاشته اند .عدم پرداخت کمک بلاعوض دولت را هم حزبی های خاتمی فتنه گر باید پاسخ بدهند .اگر ۵ میلیارد پول گم نمی‌شد برای کمک به مردم گره گشا بود
  • GB ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    6 0
    دوست عزیز شما واقعا اشتباه میکنید. من نمیخواستم چیزی بنویسم اما چون از ایران و عزت ایرن گفتید وظیفه خود دانستم به شما یاد آوری کنم که اشتباه میکنید. اولآ من نه ارادتی به آقای خاتمی دارم نه به شما و به سیاست هم که در انحصار شماست کاری ندارم. دلم اما برای ایران میتپد هر جا که باشم و از براندازان و دشمنان ایران هم متنفرم. در این شرایطی که دشمنان ایران دندان تیز کرده اند و منتظر فرصتی هستند که ایران را تکه پاره کنند به انتظار نشستم ببینم آیا خرد و تدبیر در ایران بالاخره به وحدت ملی می انجامد یا نه. شما گویا هنوز بر طبل خود میزنید و به شیوه های قدیمی آویخته اید. آقای خاتمی گفت که ما مثل آلمان نیستیم که ماهی سه هزار یورو به مردم بدهیم، یعنی مردم نباید توقع داشته باشند بلکه همانی که دولت قول داد بگیرند. حرف بدی زد ایشان؟ عزت و سربلندی ایران چه ربطی به آمار و وا قعیات اقتصادی دارد؟ معلوم است که توان مالی ایران بشدت کمتر از آلمان است. آیا گفتن این واقعیت تحقیر ایران است، یا تحقیر گوینده نشان از کینه از بابت دیگری است؟ اتفاقا براندازان در داخل و خارج خاتمی و امثال ایشان را مانع از سرنگونی حکومت ایران میدانند اما شما به وارونه میگویید. کاش میشد میگفتید بالاخره ایرانی مورد نظر و اعتماد شما کیست؟ اگر گفتار شما در مورد سربلندی ایران وا قعیت دارد باید تغییر روش دهید. بگذارید ایران را همه دوست داشته باشند و همه در تعریف ایران دوستی شریک باشند. ایران خانه همه ایرانی هاست.
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    این اقای خلیج. فارس اگر درست فکر کند اگر خاتمی بازم در راس بود امروز اسمتو میداشتی خلیج عربی .. اگر نمیدونی از سورس بپرس
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    به نظر من حرف ایشان چندان هم بدک نیست چون کشورمان را با کشورهای صنعتی مقایسه میکنه نه با کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس بلی اگر با کشوری همچون امارات ودر حداینا مقایسه میکرد انتقاد به سخنانش مقبول بود
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    2 1
    دورود به شرفت سید
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 0
    اینم‌ لطفاً اضافه کنید که بسکه با اختراع بنده در زمینه موشک بی اهمیتی شد بنده دوباره به آلمان باز خواهم گشت و افتخار اختراع بنده به اسم آلمان ثبت خواهد شد . زنده باد برادران مومنی که هیچ وقت تلفن خود را جواب نمی دهند حتی پس از صد بار تماس و فرمانده از آن موجود تنبل دفاع می‌کند . زنده باد شما و همه بد هستند غیر شما
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    2 0
    من به عنوان کسی که آلمان درس خونده و الان ایران هستم راحت میگم آره آلمان مردم و حکومت بهتر و عادلانه تری داره ... قبول هم نمی کنید نکنید
  • ناشناس IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    6 1
    خاتمی عشقه. تا کور شود هر آنکه نتواند ید.
  • علی GB ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 1
    اصلاح طلبان بیسوادان خود کمبین بیش نیستند با مغزهای استعماری.
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    خودمونیم تحلیل خیلی سخیفی بود بعد ار دو هفته
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    9 1
    زمان خاتمی بهترین دوران بعدانقلاب بودخداحفظش کنه
  • رضا IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 0
    زنده باد ایران که با وجود ذلیلهایی مثل شما غرب پرست و خاک بر سر و خائن، با اینهمه تحریم و خیانت هنوزم پابرجاست
  • رضا IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 1
    اینطوریاست؟ پس از حضرات آلمانی چرا انتقاد نکردید مثلا یک نمونه(ارسال سلاج شیمیایی)و جزو بسیاری از کشورهایی که در هشت سال جنگ به بعثیون،و در حال حاضر برای ال سعود برای کشتار مردم یمن و الی آخر،دشمن دشمن است و نمونش همین عدم پایبندی به فرجام،از دشمن جز این انتظاری نیست امان از دشمنان داخلی که سوای صدماتی که به ایران وارد آوردند، همین اقایان اصلاح طلب و عالیجناب خاکستری عین اختاپوس به منافع داخلی و سیاست خارجی ما که خسارت‌هایی که به جا نگذاشتند،جوابگوی خوم شهدا و مردم مستضف که در دوران این اقایون بوجود آمد همینها هستند
  • DE ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    6 5
    تحقیر ایران و ایرانی توسط «محمد خاتمی» //چرا افراد ذلیلی مثل سد خندان ممدچوپان دروغگو توپ را در زمین انقلابیون می اندازند.دقیقا ما هم از این بینوای کم سواد میپرسیم ایران که از آلمان بیشتر ثروت و قدرت و معدن ...دارد را بیش از 35 سال است داده اند دست شما بدبخت های اصلاح طلبچی اگر نبودند انقلابیون بسیج و سپاه و ارتش...و رهبری حضرت آقا الان چنان ذلتی برای کشور آورده بودید که دست نشانده داعش داشت ملت ایران را مدیریت مینمود. هرجا رفتید شما افساد طبل ها! همانجا را اصلاحات مالی کردید .خجالت بکشید مزدوران بدبخت غربگداها. این انقلابیون هستند که به ایران و ایرانی اعتقاد دارند نه شما وابستگان از خود بیخود واداده مقابل غرب.
    • BE ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      0 0
      صد رحمت به عین ... باقرزاده
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    10 3
    سایت مشرق ! با کارهای شما دنیا و آخرت مردم خراب شد . مردم به سختی زندگی می کنند و از دین فراری شدند . اما زندگی شما در دنیا تامین و راحت شده اما وای به حال شما در آخرت . وای به مال شما در زنانی که از قدرت کنار بروید . حالا هی خودت را به خواب بزن
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    7 2
    مشرق عزیز بنظرم این خبر اصلا در حد و قواره یه کار خرفه ای نبود. نه توی فیلم نه توی متنی که خودتون گذاشتین حساسیتی متوجه صحبتهای علیه وطن نیست حیفه اعتبارتون اینجوری زیرسوال بره واقعا چون خبرگذاری معتبری هستین با یه خار الکی بخواین لطمه ای به خودتون بزنید دل خوشی از اینا نداریم ولی زیر سوال بردن اعتبار یه مجموعه انقلابی و دور شدن از انصاف از یه فهم انقلابی بعیده
  • BE ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    2 3
    کجا آلمان سه هزار یورو به هر کسی داده ؟ این اراجیف رو از کجاشون در میارن؟خدایا ما رو ببخش که به این انسان کذاب رأی دادیم ، دم از مالک اشتر میزد جوگیر شدیم خدا وکیلی
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    5 1
    خاتمی جیگره جیگره. ماشاالله یه تب هم نمی کنه! پشه هم نیشش نمیزنه. مثل قالی کرمون دست نخورده مونده. کاش دست و پایش را بسته سوار هواپیما کرده در نقطه مرزی بین سوریه و عراق و اردن رهایش می کردند تا با داعشی ها از آزادی و دموکراسی و تمدن بگوید. و البته آنها هم خوب از خجالتش در می آمدند!
  • ماهک رادمان IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    آدم عاقل بایدم خودشه با یه مثال قوی تر مقایسه کنه و نگاه رو به بالا داشته باشه ..آلمان قدرت پنجم اقتصادی دنیاست با مدیریت بسیار قوی و در همه زمینه ها از ما پیشرفته تر ...نویسنده اگر واقع بین بود از این مقایسه استفاده بهتر میتونست استفاده کنه
  • DE ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    28 2
    تقصير خاتمي نيست، تقصير صدا و سيماست الان نماينده اش در آلمان هست، بفرستينش وسط شهر بصورت راندوم از صد نفر سؤال كنين ببينين مردم چي جوابتونو ميدن تعجب از شوراي نگهبان است كه چطور يك چنين موجوداتي را تأييد صلاحيت كردند و هشت سال بر مقدرات مملكت هشتاد مليوني مسلط كردند ايشون در اول انقلاب هم كه چند وقتي آلمان بود حتي عرضه نداشت مسجدي را كه بهش سپرده بودند را اداره كنه و منافقين از سر و كولمون بالا ميرفتند
  • ماهک رادمان IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 1
    دلسوز ترین رییس جمهور که این مملکت به خودش دید همین خاتمی بود ..بعد ریاست جمهوری عطای قدرت رو به لقایش بخشید و حتی برای دیده شدن به تشخیص مصلحت نظام هم نرفت...دوران خوبی رو با خاتمی تجربه کردیم...کسانی که کمی سواد داشته باشن میفهمند که این مقایسه اقتصادی هستش و بسیار درست
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    4 2
    واقعیت را گفته سهمیه بگیرها ناراحت شدند
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    2 1
    کشور از سال۸۸ و فتنه این یاغی هنوز درگیر تحریمهای شدید و مشکلات است. به اندازه سهم خودم نمیبخشمت
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    6 2
    اون زمانی که نویسندگان اسمشون را پای خبر میذاشتن، مرده. الان هر کی واسه ما شده نویسنده.
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 1
    اگه خواهان ادامه این نظام هستید چاره ای جز بها دادن به وی و اعطای رهبری بهش نیست. سید محبوب دلها، اکثریت جامعه پشتش اند.
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    2 1
    ازاول انقلاب تنهاریس جمهوری بودکه ازبقیه کمتردروغ گفت وبیشترعمل کرد.
    • IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      1 1
      افعال معکوس....
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 1
    اتفاقا من فکر میکنم گزینه خوبی بعد از آقای خامنه ای باشه. اینجوری نظر مردم دوباره به نظام و رهبری جلب میشه. چند دوره کار اجرایی و قانونگزاری چهره موفقی ازش میسازه.
  • امیر IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 1
    دم انتخابات ریاست‌جمهوری شد و ترس از خاتمی و به هر بهانه‌ای شروع به تخریب این سید میزنند چقدر ترس روزنامه کیهان هم آخر مدرک به دادگاه ارائه نکرد و پرونده هم بدون حکم مختومه داره میشه... چقدر توهین و تهمت
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    بهترین رییس جمهور ایران = خاتمی. بدترین= روحانی ( حتی بدتر از محمود) حداقل برا ما دهه 60 تی ها که از خاتمی تا الان بودیم
  • عبا دالله IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 0
    سلام مشرق نیوزی ها عزیز خود بزرگ بین المان با ان صنعت پیشرفته وان در امد های کلان اقتصادی باور کنید از ایران ثروتمند تر است از نظر اقصادی اقتصاد شکوفایی در دنیا دارد شرکت بنز المان در امدش بیشتر از در امد نفتی ماست پس شما چرا کسی یک واقعیتی را بیان می کند این همه ترس در وجود تان بوجود می اید اقا کینه هم حدی دارد شمارا این کینه شتری خواهد کشت خاتمی یک انسان دانا و مرد بزرگی است سیدی از خانواده امام است شما را به خدا بس کنید مرگ بر امریکا
  • حسین IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    البته لعنت بر هرچی وطن فروش ورانت خور ودوزد بیت المال هست این دولت که مورد حمایت خود خاتمی بود وخاتمی برای جمایت از دولت شیخ خودش به اب واتش زد الا برکت الله واز لحاظ مقایسه هرچی کزیر میلیاردی ورانت خور بود امد بابت حمایتش وخرج کردش برای اقای روحانی وزارت خانه اش رو تحویل گرفت وصد برابر هزینه کروش خورد وبرودوکسی باز حواست شون نکرد بهمون وزارای میلیاردی میگفتید از اون غارتی گه از بیت المال کردید نفری اند تومان بگذارید وبه مردم بدهید ولی زهی خیال باطل
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    خیلی جالبه. این آقا تو هشت سال ریاست جمهوریش صراحتا می گفت ملاک تشخیص خواست مردم، اون چیزیه که از صندوق آرا بیرون میاد نه حضور تو راهپیمایی ها. منظورش هم نیش و کنایه بود که به حاکمیت که میگفت مردم در راهپیمایی 22 بهمن یا روز قدس یا تیر 78 شرکت کردند. حرف بیراهی هم نبود و از لحاظ قواعد دموکراسی حتی استدلال صحیحی هم بود. ولی چرخ روزگار گذشت شد خرداد 88. همین مردم وقتی بقول آقای خاتمی خواسته شون رو از طریق صندوق آرا بیان کردن و نشد انچه که ایشون و رفقاشون میخواستن، یهویی قواعد دموکراسی حضرت اشرف عوض شد افتاد به دعوت کردن ملت به راهپیمایی و حضور در کف خیابون! جالبه یه بار تو همون بحبحه تابسنون داغ 88 گفت مشروعیت دولت احمدی نژاد رو به رفراندوم بذارین! حالا مردم چند هفته پیشش تو انتخابات رای دوباره به احمدی نژاد دادن دیگه رفراندوم چه صیغه ایه؟! تو اگه فرایند انتخابات رو قبول نداری که رفراندومش رو هم نباید قبول داشته باشی! اینها رو که یادمون نرفته هنوز. اونوقت یه عده ای میان اینجا همچی از این آقا تعریف می کنن انگاری همه مثل خودشون اصم و ابکم هستن و حافظه ی تاریخیشون پاک شده!
  • شاهد IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 1
    جالب است ، یک بام و دو هوا، آیا حالا تازه به فرهنگ و تمدن ایران رسیده اید؟ جای شکرش باقی است ولی متاسفم ، در اقلیت محض هستید و اکثزیت معتقدند نه تمدن ایرانی داریم و نه فرهنگ ایرانی . راستی چرا از همفکران خود جدا شدید؟ حمله به یک فرد باعث فراموش شدن اصول اعتقادیتان هم شده است؟
  • دختر چادری IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    3 1
    ما چه نفرین شده ایم که از داشتن ایشون محروم شدیم و امثال شما میان حرفاشونو نقد میکنن و هر چی به ذهن و دهن کثیفشون میاد میگن.
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 1
    خاک بر سرت مشرق. به قله های رفیع تحلیل دست پیدا کردی. تبریک میگم بهت
  • علی DE ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    چه تحلیلی بود چه ربطی ب تحقیر داشت با اینکه ازش خوشم نمیاد
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    خداوند انشالله ریشه خائنین رو از صفحه روزگار محو کند در هرلباس و پستی که هستند
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    5 4
    کل استدلالتون همین بود؟ نشون میده چه قدر ایشون بدون نقصه که رو اوردید به یه همچین پرت و پلاهایی
    • آزاد IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      0 1
      با سلام و قبولی طاعات و عبادات .ایشان صحبت خاصی نکرده که شما اینگونه برداشت کردید.مگر گفتن واقعیت عیب دارد؟چرا فقط مشرق همش توهین می کند؟ خدایی حالا اگر کسی از جناح خودتان بود همین را می گفتیید و اینطور جبهه می گرفتید.به خدا بس کنید این حرف ها .بیایید کار کنیم برای این مردم و تلاش کنیم برای ایرانی آزاد آباد و مقتدر
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      1 1
      خخخخخ
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    3 0
    کامنتی که به ضلع مثلث یعنی هاشمی خاتمی و روحانی اشاره کرده بود بازگوی یک واقعیت تلخی است ایران تا کنون به آن گرفتار است خاتمی به گرفتاری های اشاره کرده خود و هم فکرانش مصیب و بانی آن هستند
  • فتحی IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 1
    چرا داد و هوار می کنید ؟ حرف بدی نزده ، شما هم این تحلیل های یک طرفه و مزخرف را کنار بگذارید و یک مقدار فکر کنید
  • DE ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    5 1
    سیاستمداران آلمان بر خلاف خاتمی از هیچ کشوری تحسین و تمجید نمی‌کنن ولو این کشور از آلمان به مراتب بهتر باشه.
  • ناشناس IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 0
    چقدر شما حقیر و کوته فکرید که با تراشیدن اینجور ایرادهای بچگانه ، شخصیت و شان بزرگان و سرمایه های انسانی مملکت و نظام خود را حراج کرده اید ... اصلا شما کسی را باقی گذاشته اید ؟!
  • Azizi IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    بطور کلی اصلاح طلبان فرصت طلبانی هستند که همواره در مقاطع مختلف و حیاتی پشت ملت را خالی کرده وازفرصت ایجاد شده بنفع خودشان وتشکیلاتشان استفاده کرده اند بنابراین باید گفت فرصت طلبان
  • احمدرضا IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 0
    شما را به خدا دست بردارین از این کارهای دشمن شاد کن واقعا الان وقت این حرفهاست زنده باد جریان اصلاحات و زنده باد اصولگرایان مومن و زنده و پاینده باد ایران عزیز و رهبر عالیقدرش
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    10 3
    با اینکه مخالف ایشونم،اما اصلا در این سخنانش تحقیر ایران نبود اگر دین ندارید وملتزم به دستورات دینی نیستید آزادمرد باشید
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      1 0
      بهتره شما اصلاح طلبها اگر دین ندارید ، لااقل آزاد مرد باشید .
  • محمدرضا IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    این خائن بی وجدان یادش رفت بگه آمریکا چند تا نیرو و پایگاه تو خاک این کشور شکست خورده جنگ داره
  • برهان IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 0
    من با خاتمی مخالفم ولی به جای نگاه به سر انگشتش به جایی که اشاره میکنه نگاه کنین... به جای گیر کردن روی کلمات به اصل حرفش توجه کنین...
    • IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      1 0
      دقیقا به کجاش نگاه کنند؟
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 1
    تاسف بر این تحلیل شما از اظهارات خاتمی. عامل فتنه احمدی نژاد و ....است. مسی که این را نداند احمق است.
  • مرتضی IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 1
    خاتمی زنده است تا ایران زنده است . زنده باد خاتمی .
    • حسن IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
      0 0
      پدر سید محمد خاتمی گفت که "خطرناک است، پسر من غربزده است."
  • مرتضی IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 1
    خاتمی زنده است تا ایران زنده است . زنده باد خاتمی . ذهنتون رو پاک کنید از برداشت غلط تون . خاتمی عامل تحقیر ایران و ایرانی نخواهد بود
    • IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      1 0
      کفگیر
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    2 1
    اتفاقی که الان تو مملکت ما داره میفته اینه: مملکت دست اصلاح طلبان هست و روز به روز فشار بر مردم و فساد بیشتر میشه. از یه طرف هم اصولگراها رو داریم که از فرصت استفاده کرده و رقیب رو تخریب میکنن(کارشون دقیقا مثل رسانه های معاند هست، از کوچکترین فرصتی نمیگذرن). مردم بیچاره هم که هیچ کس به فکرشون نیست.
  • کیانا کریمی IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 1
    شما دیگه وجدان و شعور و حمیّت وانصاف و شرافت انسانی را یکجا قورت داده اید که چنین برداشت و قضاوتی ازاین سخنان این مرد ارائه میکنید
    • IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      1 0
      کدام مرد؟
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    2 0
    امثال امید دانا و علیزاد و اردشیر زاهدی باید حق ورود نداشته باشن ولی لباس مذهب بپوش خیانت کن جمهوری اسلامی هنوز نمیدونه خائن چه کسانی هستند
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      1 0
      چه کارش کنن برادر. هشت سال رئیس جمهور بوده. در مسجده (یا بهتره بگیم در پاستور) نه کندنیه نه سوزوندنی. علیرغم یکسان بودن بینش، مثل سید ابوالحسن بنی صدر هم نبوده که شمشیر رو از رو ببنده و حرف دلش رو صریح بگه. همیشه با زبان چند پهلو و نیش و کنایه و یکی به نعل و یکی به میخ رفتار کرده. جوری که اگر یه وقت امریکا سقوط کنه میاد نامه تبریک به رهبر انقلاب می نویسه و اگه بالعکس اگه به فرض محال فردا ولیعهد بیاد و حاکم شه میگه از اول من با تو بودم و میدونستم این جمهوری اسلامی رفتنیه!
    • متین IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      1 0
      درواقع چه خاتمی چه کسایی دیگ همشون مثل هم هستن شک نکنید.اینم که آلمان ازما جلو ترو موفق تره شکی داخلش نیست.
  • حسن IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    سلام خدمت مشرق و همه دوستان انقلابی و ضد انقلاب فقط همین و بس : توهین نکنید فقطططط نقد کنید
  • کاظم IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    لعنت خدا بر باغی انقلاب
  • رضا IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 1
    مشرق ؛خجالتم خوب چیزی .یه کم شرم کن.مردم را چی فرض کردی.
  • علی حسنی IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    به نظرمن خاتمی ادم بی توجهی نسبت به مسائل دینی و فرهنگی ایران است که ندانسته، بیان داشته. ومنشاء فتنه است ه
  • ایرانی IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 1
    سلام بر علی و اولادش سلام بر سادات فاطمی سید محمد خاتمی عزیز زنده باد سید محمد خاتمی
    • IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      1 0
      همه شکل دارند. صبور باش
    • IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      0 0
      سام علیه
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    کی مدافع ایران شده؟؟ مشرق دلالان تحریم و قاچاقچی و دزدان دریایی؟؟
  • علی مرد انقلابی IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 1
    این ... ممد خاتمی غربگدا نمیدونم چرا دست بردار از سر مردم بدبخت نیست باز میخواد فتنه ۸۸ را دوباره راه بندازه.اگر هر پسرفتی داشتیم بخاطر حضور تو و امثال شما اسهال طلبه غربزده هست که هیچ فرقی با شاه نداشتید ولی در عوض هر جا نظام موفقیت کسب کرده حضور نیروهای انقلابی بوده
  • ترابی DE ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    مشرق نیوز مغرضانه اخبار منتشر نکن...اینکه ایشون به خاطر بودن پسرش در آلمان شرایط اونجارو بدونه و با توجه به در راس نبودنش از ایران چیزی ندونه، یا عدم گفتن حرفی درباره غارت فروشگاهها در اروپا و غرب، دلیل نبودن عرق ملی نیست...اینایی که شما میگی یه سیاستمدار د راستای تبلیغات فقط میگه.‌‌واقعیت جامعه چیزی غیر از غارت نشدن فروشگاهها و ...هیتش و اون کیفیت زندگی مردمه! هه
  • علی FR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    4 1
    مشخصه نویسنده ی این خبر بدجوری حرصی بوده نسبت به خاتمی، کاملا سوزششو میشه از همین چند خط متن متوجه شد... خاتمی دیگه بین اکثریت مردم محبوبیتی نداره، ولی همون اکثریتی که یه زمانی خاتمی رو قبول داشتن، هیچوقت شماها رو قبول نداشتند و نخواهند داشت. حرص نویسنده ی خبر هم از همینه
  • مهدی IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 1
    ایران واایرانی باتحقیرادمهای حقیرتحقیرنخواهدشدخاتمی یه فکری به حال خودش کند که هیچ جایگاهی میان مردم بافرهنگ وباشرف و خاک پاک ایران ندارد
    • دریا IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      1 2
      ایران و ایرانی خیلی وقته تحقیر میشه وقتی برا پیدا کردن ی لقمه نان تا نصف بر سطل آشغال خم میشه وقتی برا پیدا کردن ی لقمه نان که جاش اینجا نیس بگم .... بله چیزی از غرور برای ایرانی نمانده پس برادر جان جوگیر نشوووو هرگزززز
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 1
    خاتمی سنگ غرب رابه سینه نزن.. وتقلازیادنکن روسیاهی نکن وَ....
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    3 1
    مشرق این ایرادات بنی اسرائیلی چیه گرفتی ؟ خودتو سبک نکن با این کارا. ما در مقابل آلمان عددی نیستیم.
  • DE ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    2 3
    احمق فکر میکنه المان چیه ، المان آنقدر فقیر داره که نگو خیلی از مردم المان بچه‌هایشان پول کافی برای ادامه زندگی ندارند وضعیت مردم مدام بدتر می‌شود و پولدار ها پولدار تر المان فقط ظاهر دارد و بس در این بحران کرونا ۹۶۰۰ شرکت کوچک و بزرگ در داخل المان ورشکسته شده‌اند وضعیت کار خیلی در المان بد شده دولت صهیونیستی المان فقط و فقط داره بدون پشتوانه اسکناس چاپ میکنه تا شوک اقتصادی نخوره چون در آن صورت خیلی سریع به یک کشور ورشکسته تبدیل خواهد شد، المان هیچ وقت پتانسیل های اقتصادی و منابع ایران را نخواهد داشت ، ایران یک کشور با ظرفیت اقتصادی بی نظیر هستش .
  • حبیب IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    خاتمی غربزده هیچ ارزشی ندارد اما خاتمی حتی ملی گرا مورد احترام است الان قضیه غرب درایران به یک تنفرتبدیل شده‌است با بالارفتن سطح آگاهی جوانان وفضای باز اطلاعات نفرت از غرب کاملا طبیعی و عاقلانه ومنطقی به نظرمی رسد
  • DE ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    2 1
    مالیات سرسام آور پدر ملت آلمان ره در آورده. درآمد مالیاتی آلمان در سال ۲۰۱۹ بالغ بر ۷۱۳،۶ میلیارد یورو بود تا جایی که مردم خواستار پس گرفتن یک بخشی از مالیات پرداختی شان شدند!!! این پول چاپیدن مردم است که در قالب کمک و وام بدون بهره به مردم پس می‌دهند.
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 2
    کار خانمی اشتباه بود باید ایران رو با بورکینافاسو و بنگلادش مقایسه میکرد
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    2 0
    ذقیقا بیاد دارم وقتی این فتنه گر در پیام به مردم آمریکا از آبراهام لینکلن به عنوان شهید راه استقلال آمریکا نام برد چند روز بعد روزنامه رسالت در مطلبی طنزگونه نوشت به بنیاد شهید پیشنهاد میدهیم لینکلن را تحت پوشش خود قرار دهد ! این را هم اضافه کنید چند سال بعد این ماجرا شبکه من و تو هم در برنامه ای مستند اعتراف کرد که آبراهام لینکلن رسما یک همجنس باز بود ! حالا با اطمینان به این فتنه گر عنوان شیخ ساده لوح دوم داد ! آخه تو که اینقد ساده اندیشی چرا تو عالم سیاست پرسه میزنی ؟! خاک بر سر کسانی که تورو به عنوان لیدر خودشون میدونن !
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    3 0
    بدعت خطرات بسیار ناگواری برای جامعه اسلامی دارد. فتنه ها و آشوبها به پا می کند، فرهنگ اصیل اسلامی را دگرگون می سازد، مانعی برای پیشرفت است و باعث از بین رفتن سنّتهای نیکو می باشد. بدعت، زیانهای فکری و روحی غیر قابل جبرانی را بر جامعه تحمیل می کند و ممکن است نسلهای بشر را برای همیشه گرفتار و بی چاره نماید. از این رو، سکوت در مقابل بدعتها گناهی نابخشودنی است.دوم خرداد ظهور یک بدعت در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود .
  • عبداله IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 5
    خاتمی تنها سیاستمدار پاک دست
    • IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      3 0
      البته غیر از شهرام جزایری عرب و کمک هایش به ستاد حضرت سید
  • مهدی IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    2 2
    دیگه خنده دارتر از این نمیتونستید گاو و به شتر ربط بدید !!! یه کم حرفه ای تر باشید! مطالبی ننویسید که اگر یه آدمی بین شما و اصلاحطلبا بی طرف هست با این منطق مغالطه ای ضعیفتون -اگر اصلاحطلب نشه - قطعا از شما متنفر میشه !!!
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    3 1
    چزا خاتمی افتضاح سیستم بهداشت و درمان آلمان نگفت؟ هفته ها بعد ما کرونا گرفتن ولی دو برابر ایران مبتلا دارن و چندهزار کشته بیشتر!
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    3 0
    یکی نیست این دلقک دربار سعودی را خفه کند؟
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      3 0
      نه متاسفانه
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    3 0
    لعن خدا بر این خائن خبیث
  • کمیل IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    3 1
    تصویر که خاتمی در بازگرداندن ایرانیها از المان داست توی اون جلسه که معاونانش رو فرستاده بود قابل پخش نیست ولی قابل توضیح یک احمق المانی ته اش رو کرد طرف معاونهای خاتمی ولعنت بر ایران فرستاد حالا مرگ بر کسی که برای چسبیدن به اروپا ته اون رو هم میخوره
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    3 0
    لعن بر این خبیث ونوکدانش
  • دریا IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 3
    بنده با سیاست کاری ندارم اما واقعیت اینه که حیوانات هم سعی میکنن از محیط پیرامونشون خبر داشته باشن ایشون واقعیت رو گفته واقعیتی که خیلی خیلی تلخه هر چی میگذره تلخ تر هم میشه باور کنید
    • IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      3 1
      کاش الان هم کار نداشتید و نظر نمی دادید!
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    3 0
    این غاصب لباس روحانیت سکولار لا مذهبی است که می خواهد به روحانیت مظلوم ضربه بزند لعنت الله علیه
  • رها ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 2
    کاش شما هم به اندازه خاتمی دلسوز این مملکت و مردم بودید معیار ارزیابی هر مقامی نظر جامعه و مردم است نه یه عده عقده ای
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    2 2
    چرا خاتمی از افتضاح سیستم بهداشت و درمان آلمان چیزی نمیگه؟ بعد از ما کرونا گرفتن اما کشته ها و مبتلایان بسیار بیشتری داره
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    3 1
    من 46 سالمه، بخدا قسم، موقعیت شغلی ام را بخاطر نامردی مدیرِ دوره این آقا!! از دست دادم یعنی حدود17 سال پیش! واقعا زندگی ام در آن زمان دوره تباه شد.البته خداوند آگاه به همه چیز است
  • Ali IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 2
    مشرق اگه دین نداری آزاده باش سالهاست در این مملکت آدمهای با شرف را از روی حسادت و کینه تمام نشدنی تخریب میکنند
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 4
    میگم چرا چرت و پرت مینوسید اتفاقا کامل درست گفته عوانل فتنه شما هستید زنده باد سید عزیز ما
    • IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      2 0
      مرده بادا
  • #به_نام_کارگر #به_کام_سلاطین IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 0
    فساد و رانت و انحصار در ایران قابل مقایسه با آلمان نیست. #سلطان_خودرو
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    2 1
    اسکل پ ن پ ما آلمان هستیم. حرفش حرف مردمه از هرکی بپرسی همینو میگه. یه لکه سیاه یه تخلف حتی ده هزار تومنی مالی تو کارنامه ی این بشر نیست . بایدم به ابن خزعبلات رو بیارین
    • IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      1 1
      شهرام جزایری عرب، پول گرفتن از ابن سعود
  • CA ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    3 1
    پس چرا گورت رو گم نمیکنی بری همون آلمان زندگی کنی! حیف این نظام که همچین انگل هایی درونش پرورش پیدا کرده اند! صادرات اسلحه آلمان رو بهتره با ایران مقایسه کنی ! کی این بلا رو سر مردم ایران اورد که نتونه اسلحه صادر کنه ! ایران موقعیتی داره که انگل هایی مثل تو میخواد به ارباب تقدیم کنه در صورتی که کور خوندی مردم ایران خودشون دستشون کج نیست و بهتر میتونند از این موقعیت استفاده کنند منتهی بایستی فقط گند کاری های این رفسنجانی چی ها رو چند مدت پاک کنند تا مشکلات حل بشه. اون صدای کثیفت رو خفه کن وگرنه خود مردم میدونند با تو چطوری رفتار کنند!
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 1
    آیا دروغ گفته.۷۷
    • IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      1 1
      نه ولی بی ربط گفته
  • رضا IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    دوستان دراظهارنظرهاوتوهین ها ذره ای هم به فکر شب اول قبر باشید که شاید بازخواست ی باشد
  • محسن IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 0
    همون کشوری که اینها قبله مرادشونه به گفته شهید مطهری اگر دوباره بعد از جنگ جهانی سربلند کردند از عزت نفس و نگاه به توان داخلی خودشونه هرجا خاستی اقا بشی دستتو بزار روی زانوت وبلند شو کسی دلش به حال من وتو نمی سوزه ولی حیف از نگاه حسرت بار اینها
  • IE ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 0
    متعادل باشید، مگر حرف بدی زده که کمک بشه؟ اینکه ایران قدرت مالی آلمان رو هم نداره درسته.
  • DE ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 3
    اين موضوع صادرات كيت، هم از سوي تركيه و هم از سوي آلمان تكذيب شد، لطفا اگر مدارك متقن داريد ارائه بدهيد، اگر هم نه كه هيچ، در ضمن در آلمان مداد هم استاندارد داره، حالا نميدونم كيت هاي شما چطور به آلمان صادر شده!
    • IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      2 1
      رسما وزرای بهداشت هر دو کشور از ایران تشکر کردند. در روزنامه جمهوریت و ینی شفق ترکیه مقاله ی مفصلی هم در تقدیر از این اقدام ایران نوشتند. اطلاع ندارید نظر ندهید لطفا
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    7 1
    درود بر خاتمی
    • IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      1 1
      دروغ
  • فخرروحانی موسی IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    همه میدانندکشوری که درتحریم است با کشوری متحدتحربمگرمتفاوت است.اگرهدف آن خانم یاآقای نویسنده پیام خدمت به کشورباشد،خوب است به شخصیت های محبوب جامعه بدبینانه ننگردوحرمت لااقل نیمی ازمردم رامراعات فرماید.
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 2
    مشرق احمق با این جور خبر زدن مغرضانه فقط محبوبیت خاتمی رو زیادتر می کنید. زیادتر بله چون محبوبیت داره که اینجوری بهش حمله می کنید. من نه اصول گرام نه اصلاح طلب. دلم به حال احمقیتت می سوزه
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 0
    خاتمی و همپالکی هاش مرده حساب میشن
  • سعید NL ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    4 0
    باید بچه حزب الله های ها سعی کنند تو دل برو تر بشن و گیر کمتر به بعضی چیزا بدن تا بتونن رای مردم جمع کنند و ما را رو از این جماعت ذلت طلب راحت کنند اقای داریوش سجادی که یک اصلاح طلب دو اتیشه بود در مصاحبه ای راجب اینده جمهوری اسلامی گفته بود که اصلاح طلبان با رای بیست ملیونی خاتمی فهمدیند برای جمع کردن رای مردم باید با جامعه همراه شوند ولی ارمان های ایران و منافع ملی را را زیر پا گذاشتند و من از انها جدا شدم حال اگر بچه حزب الهی ها بتوانند با جامعه همراه شوند ولی منافع ملی ایران و ارمان های ایران را زیر پا نگذارند ان وقت این حیله اصلاح طلبان ذلت طلب نقش بر اب می شود یادمان به سخنان اقای خامنه ای در روز خلیج فارس و سردار سلیمانی باشد و بدانیم ایران بزرگ ارمان بزرگ می خواهد
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    4 0
    به جاش خودمان چندین ماهواره هوا کردیم که مزارع را نشان میدهد و کیک زرد داریم که همه مردم خوشحال و سیر و سالم و در رفاه و آزادی و استقلال و اسلام هم کاملا سایه عدالت علی ع بر تمام کشور سایه انداخته و همه دنیا حسرت ما را میخورند
    • IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      0 3
      سحری را سبک تر میل فرمائید
  • امیر IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 0
    تاکی میخوایم با حرفای یه مهره سوخته که نقشش رو بازی کرده و رفته خودمون رو سرگرم کنبم
  • رامین ستوده IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    2 3
    شما چرا انقدر توهم دارین،خوب راست میگه ایران آلمان نیست،اقتصاد آلمان چندین برابر اقتصاد ایرانه،و راه دموکراسی و توسعه در تعامل با خودی و غیر خودیها و همچنین غربه،درود ب شرف محمد خاتمی
    • IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      1 0
      شرف وی در 88 به باد رفت
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 1
    آلمانی ها از نظر نژادی بیشترین قرابت با ما ایرانی ها دارنددر قاره اروپا ، نژاد هندواروپایی ، ولی جای تعجبه چرا آلمانیها به جایی برساند که صنعت اول دنیا هستند هیچ خیانتی تو کارشون نیست بهترین صنعتو دارن بهترین تولیدات صنعتی دنیا را دارند با کیفیت بینظیر تولید می کند ولی ما با همان نژاد که شبیه هم هستیم با آلمانی‌ها ، قیمت‌های فجیع ، محصولات بی‌کیفیت چه چیزی چه عاملی باعث شده که ما به اینجا برسیم رسماً از بالا تا پائین مملکت داریم بهم خیانت میکنیم
  • حسین IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    3 1
    انسان های بزرگ همشه گرفتار مکر حسودان و خشم جاهلان میشوند علی ع هم بااین روش ناجوانمردانه خانه نشین شد
    • IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      1 2
      افعال معکوس....
  • محمود IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    2 0
    انسان فراموش کار است روزی می گفتید با روحانی تا ۱۴۰۰ - و اگر روحانی نره دلار ۱۰۰۰۰تومان می شود و بر جام ازبین می رود و در واتساپ هاتون رد و بدل می کردید(( نعوذ بالله )) باید آبروی امام رضا را ببریم ، فراموش کردید؟ الآن هم بعضی از شماها می گویید که روحانی از ما نیست خود را به فراموشی زدید یا فراموش کردید حتی بعضی از نمایندگان مجلس سخنرانی می کردند که با روحانی به جهنم می رویم ولی با رئیسی به بهشت نمی رویم و شما بودید با غوغا سالاری و کذب و دروغ و تهمت ،همگام با دشمنان خارجی این ملت ، مردم را با شعار دوم خرداد فریب دادید تا ۲۴ سال عملا جلوی رشد انقلاب و توسعه این ملت را بگیرید.
  • IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 0
    خدا لعنتت کنه فتنه گر.
  • دکترای اقتصاد IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 0
    مقایسه ایران با کشورهای صنعتی و تولید محور مثل ژاپن یا آلمان اصلا منطقی نیست بخصوص توسط کسایی که ادعا دارن ایران فقط نفتی می تونه باشه و بس توی عربستان حقوق کارمندان رو کم کردن حتی
  • DE ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    4 1
    حداقل هزینه زندگی ماهانه برای یک نفر در آلمان هزار یورو هستش( اجازه خانه و خورد خوراک و ایاب و ذهاب..........). این سه هزار یورو برای سه ماه بیکاری پولی نیست فقط پول بخور و نمیر! آلمان هنر نکرده هرماه دولت شون از هر شهروند 45 تا 50 درصد مالیات بردرامد و 19 درصد مالیات بر ارزش دریافت میکنه. از پول مردم یک ذره بخور و نمیر به خودشون داده! اقای خاتمی اینجا حلوا پخش نمی کنن که تو ایران حسرت اش رو میخورید. یکی از این کمک های مومنانه ایران تو این کشور نبوده و نخواهد بود! یک لیوان اب خالی تو آلمان حداقل یک یور تا یک و نیم یورو هست. بقیه داستان رو خود تا اخر بخوانید!
  • جلال۰۹۳۸۸۸۱۲۵۳۱ IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    چراالکی خاتمی روزیرسوال میبرید۔اگہ مشکلات ایران رومیگفت کہ مارسوای ھفت عالم میشدیم ۔من ماھی یک میلیون وپونصدحقوق میگیرم ماھی ھفتصدھزارتومان اجارہ خونہ میدم کل مساحت خونہ ام ازاتاق خواب وپذیرایی گرفتہ تااشپزخونہ وسرویس بھداشتی میشہ شصت متراندازہ لونہ سگ پولداراھم نیست ۔باماھی ھشتصدھزارتومان بایدپول برق اب گاز تلفن برنج گوشت مرغ میوہ حبوبات لبنیات سیفیجات لباس مریض شدن وھزارکوفت دیگہ روبدم ۔اگہ خاتمی این بدبختی ھارومیگف خوب بود ۔ھرروزوشب خدارومیگم بکش مارو راحتمون کن ۔من بمرگم راضییم امانمی آیداجل بخت بدروببین ،ازاجل ھم نازمیبایدکشید۔
  • IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    2 0
    دقیقاً شما چه جوری تفسیر کردی!؟ تخم نفاق و دشمنی بین یکدیگر پاشیدن باید چه شکلی باشه که الان من فکر کنم این نیست!!!؟
    • IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      1 0
      شما فکر کن که هست
  • IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 1
    بزرگترین فرصت سوزی ها برای ساختن و آبادانی مملکت در دوران خاتمی شد. با این که دست دولت باز بود و تحریم چندانی هم نبودیم و قانون داماتو رو هم غیر از آمریکایی ها هیچ کشور دیگه ای جدی نمی گرفت و مجلس ششم هم عملا وزارت خانه دولت بود و دربست مطیع و همراه ولی سالهای ریاست جمهوری رو خودش و اطافیان و طرفدارانش پرداختند به مجادلات بیهوده ی سیاسی و بحران سازی پی در پی که به اعتراف خودش هر 9 روز بود! قوای کشور را واقعا فرسود.
  • چنگیز IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 1
    عجب پس توکجا بودی ما الکی خاتمی راهشت سال رییس جمهور کردیم
  • مشدی IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 0
    کاش مملکت قانون داشت مجرمین اصلی محاکمه میشدن
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    2 1
    این زنباره و نکر جورج سورس انقلابهای مخملی شغلی دیگر مگه داره! افسادطلبا همه شون مثه این خبیث خائن به میهنند. فلاحت پیشه کله گاوی را ببینید چطور به کشورش تهمت زده پریروز؟ واقعا مجلس دهم بهترین نامش دارالطویه بود
  • علی US ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 1
    متاسفانه ما واقعیت ها را قبول نمیکنیم و فرصت سوزی میکنیم و دلسوزان نطام از روی دلسوزی وقتی که حرفهایی را میزنند یک عده عقده ای شروع میکنند به تمسخر و تخریب کردن و به دروغ هم دم از مسلمانی میزننداگر ما مسلمان بود یم به آیه صریح قران فبشر عبادالذین یستمعون القول فیتبعون الاحسنه را رعایت میکردیم و همان ندانم کاری ها باعث شده الان دولت عراق با این همه حمایت هایی که جمهوری اسلامی در حق آنها کرد بسوی عربستان و امریکا روی آورد و یا خود سوریه یعنی نمک خوردند و نمک دان میشکنند و ما باز به آنها اعتماد میکنیم یا سابقا چقدر به بوسنی هرزگوین کمک کردیم نتیجه اش چه شد اگه بجای آنها جوانان و مردم ایران را شکوفا و حمایت میکردیم الان هم ملمکتی شکوفا داشتیم وهم مردمی دلشاد و روحیه ای زنده و شاداب داشتیم و هم تفکر خلاق جوانان ایرانی را شکوفا میکردیم و به فرمود رهبر عظیم الشان ما ن از وابستگی نجات و بخودمان اتکا داشتیم در عمل واز وابستگی به سایر کشورها بی نیاز بودیم
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      0 1
      متنی مملو از سفسطه. چقدر بیربط و مشوش
  • محمدعلی احراری IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 2
    جناب خاتمی حق مطلب راگفته اندبعضی هاعمدا اسمان وریسمان می کنندونظرچرتی بدهند.چندنفرآدم لایق مثل ایشان داریم.رئیس جمهور پاکدست کهدرزمان ایشان بالاترین رشداقتصادی راداشتیم.بعضی به روی خورشیدگل می مالند.بی بصیرتان
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      1 0
      عوارض افراط در افطاری....
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 0
    ضرب المثل دقیق ایرانی میگه مرغ همسایه غازه مثال خاتمی و همپالگیاش
  • جمال IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 4
    خاتمی بی کفایت
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 5
    واقعا خاتمی ارزش این همه حرف زدن پیرامون اونه داره . به نظر من خاتمی یک ادم مفلوک بدیختی است واقعا نه سواد درست حسابی داره نه تدین درست و درمانی اگر اون لباس روحانی و سیادتش نبود باید گدایی می کرد. البته بسیار ریاست دوست است برای شهرتش کار بد تو زمزم هم می کند این مطمئن باشید 3857
  • علی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 1
    وقتی امثال خاتمی از یک کانال خبر را دریافت میکنند بهتر از این نمی شود لااقل از دوستان خود در وزارت خارجه صحت این خبر را میپرسیدند دزدیهای ماسک سایر کشورها توسط همین کشورهای اروپائی و غربی را چگونه توجیه میکنند ضمنا مشکلات اقتصادی کشور ایا در نتیجه همین سیاستها و تدبیرهای غلط دوستان همفکر او در دولتهای مختلف از جمله خودشان نیست ؟
  • متین CA ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    7 1
    مگر چی گفت؟! واقعیت رو گفت که! چرا اینقدر آتیش گرفتین؟!!
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 2
    انسان بی هویت مشکل شخصیتی دارد. هویت ملی مرز غربگرایان و غرب شیفتگان با انقلاب است.
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 3
    خاتمی حقیر، یه مشت بیگانه کاسه لیس مثل خودش را تو مسجد ضرار بنیاد باران جمع کرده . باید هم از آلمان بیشتر از ایران خبر داشته باشه چون با مزدور های اون ور آب بیشتر از خودیها درتماسه از توسوراخ موشش.
  • اریایی IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    2 5
    کاملا درست گفتن برداشت شما غلط هست مسلما ما اروپا نمی شویم چون همه جور مشکلات بویژه اقتصادی که منظور جناب آقای خاتمی بود در کشور ما هست و همه دارن تلاش می کنن مشکلات کمتر شود با این تحریمهای ظالمانه
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 2
    سلام سوره ۹۹
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    4 3
    هنوز جای تکرار هاش کبوده و درد می کنه ، اومده یک نظر دیگه از خودش در کرده !
  • بازنشسته MX ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    0 0
    این صحبت‌ها چه دردی از مردم دوا می‌کند از کارگران، از..... 8444
  • IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    1 1
    ما آلمان نیستیم ما ایرانی هستیم کمک مومنانه ما که ابتکار رهبرم بود ما در جهان سرافراز کرد ملت ما هم سفره شدند نه به فروشگاهها برای پیدا غذا حمله کردند و پیران را در برابر کرنا فراموش کردند
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    0 2
    از دلقک دربار سعودی بیش از این انتظاری نیست
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    0 0
    راست میگه اخه همه که مثل جناب خاتمی نمی شن پولشون رو میلیاردی از سوروس بگیرن. و همه هم جناب فریدون خان نمیشه که با پررویی از پولهای اندوخته شده توسط احمدی نژاد در صندوق ارزی، به بهانه کرونا یک میلیارد دلار بیرون بکشه. اخه اصلاحات یا خزانه رو خالی می بینه یا خالی میکنه
  • حسن IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    0 0
    سرسپرده های غرب در هرکجا باشند برای غرب جنایتکا ر وحشی دم تکان میدهند واین اظهارات آقای محمد خاتمی جای تعجب ندارد اینها روتوش کننده بی آبرویی غربیها در مقابل ملتهای بخصوص ملت غیور وعزت مند ایران اسلامی هستند اما نمیدانند دیگر حنای روشکردن وحشی گری غرب در ایرارنگی ندارد البته لذا این آقا برای تخمه تلکه هایش که ( دامادودختر آقای خاتمی )در غرب وحشی زندگی کنند با این تمجیدها میخواهد حمایت کند تا گربه شاخشن نزند ولو باتحقیر ایرانیان مسلمان متمدن خداجو
  • IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    0 0
    اصلا جنابعالی کی باشی که بخوای چنین توصیه ای کنی؟ نفس کشیدنتون هم زیادیه تو این کشور، چه برسه به نطق عوام پسندانه!
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    0 3
    با یک یا علی گفتن چند بچه بسیجی طومار زندگی این فتنه گر ملعون در هم پیچیده میشود.
  • بیات IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    0 0
    این فتنه گر وطن فروش جایی در بین مردم ندارد شاید در بین فتنه گران جایی داشته باشد لعنت الهی بر خود و یاران و تفکراتش
  • محمد IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    0 0
    متاسفم
  • رضا IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    1 2
    شما که کشوررا به این روز انداخته اید جون خاتمی صاحب قدرت نیست هرجه دلتون بخواد بر این مرد شرافتمند می تازید..شما اصولگرایان هستید که مملکت را به این روز انداخته اید ......کشور داره نابود میشه کجایید بی خبرها ..حتما وضعتون خوبه
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    خاتمی بگه ماست سفیده مشرق و دار و دستش میگن سیاهه.خجالت بکشین حرف حق رو زده نه پس ما از آلمان پیشرفته تریم!
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    0 0
    کلا خاتمی به غرب و مخصوصا آلمان وابستگی خاصی داره
  • یک زن IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    شما یک جمله را در 5 ماده نقد کردید و این زیاده روی است. این که ما امکانات آلمان را نداریم کذب نبوده و این که ایران با بحرانهای اقتصادیش مبلغی همانند آلمان را نمیتواند به افراد مربوطه اختصاص بدهد هم درست است.
  • 0022 IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    خاک بر سر هر چی جاهله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس